Friday, May 1, 2009

Places I Like to Go at KLCC






Salam. Ari ni aku gi ke KLCC lagi menemankan mak n ayah aku makan lak. Kalau semalam aku temankan diaorg membeli. Dalam banyak2 tempat kat KL ni, aku memang suka nak ke KLCC. Bukannya apa, sebab paling hampir dengan rumah aku yang mana kat situ aku blh tgk wayang, makan, lepak n mcm2 lg lah.
So, kat sini aku tunjuklah antara tempat2 yang aku selalu pergi kalau ke KLCC ni. Pertamanya Little Penang. Kat sini aku paling suka mee kari tp sbb ada sambal tumis tu. Klu xde tu, x lalu gak aku mkn. Pastu, aku suka pergi kinokuniya tu untuk cari buku. Tak kiralah, majalah ke, buku sulaman ke, buku masakan ke. Yang pastinya sumer ada kat situ. And aku enjoy dgn suasana kat situ. Dan aku juga suka tgk org2 yg membaca kat situ. Khusyuk betul!
Ketiganya, mestilah TGV coz aku ni memang kaki wayang. Pernah lah satu hari tu aku tgk 3 movie skali gus. Aku tak kisah kalau tgk wayang sorg2 pun. Lg pun hubby aku ni ada masa n citer yg dia nk tgk. Citer melayu memang dh cnfirm awal2 dia akan tolak. Action/Comedy ok especially Stephen Chow. Masa tu je blh tarik dia ke wayang.
Kemudiannya Dome. Actually, hubby aku yang suka lepak kat sini coz area open air tu blh smoking. Klu nk ikutkn selera, aku prefer coffee bean or secret recipe kalau untuk lepak2. Tapi kalau kat Dome tu sambil lepak blh gak cuci mata kat park tu.

No comments: