Friday, May 29, 2009

Panggilan Pulau (2)

Salam. Kali ini aku sambung entry ini dengan aktiviti2 yang telah aku lakukan sepanjang aku di Pulau Perhentian. Hari kedua aku di sana dimulakan dengan sarapan pagi menghadap ke laut. Yang seronoknya kat resort ni, pantainya cantik.


Kiranya inilah pandangan dari sudut mata kitaorang. Bertentangan dengan pulau perhentian kecil di hadapan kami.





Di sini aku nak menunjukkan betapa jernihnya air sampaikan batu n kaki aku nampak clear sangat di dalam air.


Inilah pintu masuk resort tu - Coral View Island Resort. Jangan lepaskan peluang ke sini kalau ingin ke Pulau Perhentian. Ownernya kawan ayah aku. Orang Melayu. Bangga aku dengan melayu seorang ni, standard hotel macam 4 stars.




Ha...ini suamiku tengah bagi ikan makan. Tempat ni cuma 5 langkah dari pantai dan kira-kira 7 meter dari bilik kitaorang.



Chalet yang nampak itulah tempat kitaorang. Menghadap ke pantai (seaview) so seronoklah dapat cuci mata...




Okeylah, nanti aku sambung lagi...

No comments: