Wednesday, April 15, 2009

Kursus Kek Popular

Ini proses masuk kek dalam kotak nak bawa balik


Pn. Noraini sedang beri penerangan


Gambar sebagai bukti


Semua orang nak berdiri keliling meja, terpaksa mengintai...


"Macam ni caranya murid-murid..."


Salam. Hari Sabtu, 11 April 2009 aku, Kelly ngan Zimah pergi kursus kek kat Aniz Baking Centre kelolaan Puan Noraini Zakaria. Dapatlah aku menambah ilmu dalam membuat kek. Dapat juga aku mengetahui cara-cara yang betul dalam membancuh kek ni. Kalau sebelum ni main pakai hentam je, sekarang aku dah tau serba sedikit teknik yang betul. Dalam post aku yang sebelum ni masa aku buat favourite cake aku tu pun aku pakai resepi dari Puan Noraini. Resepi yang dia bagi bagusnya sebab complete dengan cara macam mana nak buat kek tu. So, kebarangkalian untuk menjadi tu tinggilah. Kiranya lepas ni kalau nak buat kek - sebut je apa insya-Allah mesti boleh punyalah...Anyway, pada cikgu - Terima kasih banyak2 dengan ilmu yang telah dicurahkan...

No comments: