Sunday, April 19, 2009

Welcome Home

Gambar suamiku (muka yang dibulatkan) sedang bergaya di hadapan senarai sponsors for Langkawi International Masters 2009


Salam. Hari ini dua insan tersayang aku pulang ke Kuala Lumpur. Suamiku telah pulang setelah 4 hari 3 malam berpisah denganku untuk menyertai kejohanan golf - Langkawi Open 2009. Tak sabar nak menunggu kepulangannya. Almaklumlah, kami ni memang jarang-jarang sekali berpisah.
Ibuku pula pulang setelah sebulan menemani adikku yang sedang sarat mengandung di Doha, Qatar. Aku tak sabar untuk berjumpa dan 'update' cerita-cerita baru tentang anak-anak buahku di sana disamping ingin melihat apakah ole-ole yang dikirim kali ini.
Ain pula telah kembali ke Kem Rachardo Bay, Port Dickson untuk meneruskan tempoh latihan PLKN nya. Kesian dia, balik untuk berehat di rumah tetapi tertinggal pula ubat yang diberi doktor. Harap-harap dia berjaya untuk menempuhi tempoh 2 bulan lagi di kem tersebut.
Memandangkan semua orang sudah balik ke tempat asal maka perjalanan hidup ini akan diteruskan seperti biasa dan semoga hari-hari yang mendatang merupakan hari-hari yang bahagia dalam hidupku. Ameen...

No comments: