Friday, September 4, 2009

Chocolate Deco and Cartoon Artwork

Salam. Semalam (3/9/09) aku mengembara ke Putra Heights untuk mengadap Tok Guruku - Lea Oven untuk mengasah lagi skill mendeko kek aku. Kali ini aku belajar modul Chocolate Deco and Cartoon Artwork. Bukannya apa, geram betul aku tengok dalam blog gambar2 choc cake yang dihiasi dengan ros coklat tu. Memanglah aku dah pernah cuba buat bunga ros tu berpandukan blog di internet tapi nenek aku pernah cakap bahawa kita menuntut ilmu ni perlu ada guru. Tak boleh main pakai kitab je. Itu umpama kita belajar dengan syaitan.
So, pagi2 lagi aku dah keluar dari rumah lebih kurang pukul 7.30 pagi. Iyelah, nak ke Puchong dari Wangsa Maju tu kira jauh lah juga. Tambahan pula sibuk dengan orang ke pejabat. Tepat pukul 9 aku dah berada di depan Lea Oven training centre. Selesai kelas dalam pukul 1. Sampai kat umah ingatkan nak berposing lagi dengan kek tu tetapi telah berlaku sedikit kemalangan. Kek Garfield aku tersenget ketika dalam perjalanan pulang. Nasib baik Cikgu byk amik gambar. So, aku amik gambar2 dr blog dia je lah...sorry ye cikgu!
Kepada kengkawan, sesiapa yang nak menempah kek ni sila2 kan lah...








No comments: