Saturday, July 25, 2009

My First Experience

Salam. Pagi ni bila aku bgn tido, my BP still high. Malam tadi aku tak dapat tido lena kerana mengenangkan keadaan BP aku dan badan yang sakit2. Hubby aku plak pg2 dah kuar pergi main golf. Nak tak nak tengahari tu suruh gak lah Along hantar aku ke Ampang Puteri and as I expected aku kena bermalam di hospital. Nasib baik dah siap bawa baju (well prepared)...hihihi.
Lama plak tu aku kena tunggu untuk dapatkan bilik kerana bilik dah penuh. Kira2 hampir 2 jam juga lah aku terbaring kat wad kecemasan tu. Dah lah x tau nak buat apa, xde teman n sememangnya aku kena baring je. Dah pukul 4.30 br dpt bilik itupun double bedded tp nasib baik org sebelah ni dh checked out.
First visitor aku x lain x bukan ialah BFF aku - Kelly. Dia datang ngan Zimah. So oklah gak aku ada teman. Klu x makin stress aku rasa. Kemudian tu my parents, brother n his wife pun smpai. Diaorg dtg all the way dr Pkn n Raub. Kiranya kecohlah kat bandar Pekan tu aku masuk hospital...hehehe
Sekarang ni dah pukul 11.00 malam dan aku masih menunggu untuk berpindah bilik. Al-maklumlah family aku ni ramai so klu berkongsi bilik ni lecehlah sket, nnti terganggu plak org di sebelah (kalau ada). Lg pun aku tido berdengkur, nnti ada plak yg stress...hahaha...
Oklah, hopefully x lama lah aku di hospital ni...doa2 kan aku ek?! Terima kasih...



No comments: