Friday, July 24, 2009

My Blood Go Upstairs!

Salam. My blood go upstairs bukan sebab aku marahkan sesiapa ya tetapi sebab 2-3 hari ini badan aku terlampau letih so my BP dah tinggi sangat (147/103). Lagipun last week my parents ada kat sini so berpesta makan lah. Tak hengat! Pastu plak ubat dah 2 hari tak makan, apa lagi hari ni memang badan aku sakit sangat2!
Semalam tengok berita si Yasmin Ahmad tu kena strok kat pejabat Media Prima risau gak aku. So, ari ni memang aku nak berehat sesangat. Tapi malam nnti kena plak buat cupcakes untuk order hari esok. Hhmm...rezeki mana boleh tolak...
Semalam dah siapkan 100pcs cuppies yang Ellisa order. Esok malam dia dah nak bertolak ke UK. Dia ke sana sebab mengikut suaminya yang kena bertugas di sana. So cuppies tu untuk kawan2 sekolah anaknya. Kiranya untuk farewell lah... Seronoknya orang dapat duduk kat London! Itu memang angan2 aku dari kecil tapi entah bilalah nak jadi kenyataan...hehehe
Oklah, hopefully bgn tdo ni nnti turun baliklah darah aku...

No comments: