Thursday, July 23, 2009

Ahli Baru

Salam. Semalam (22 Julai 2009) wife sepupu aku (Buyie), Kak Ana selamat melahirkan anak ke-3 dan merupakan anak perempuan pertama. Ya Allah! Sihat budaknya, berat 3.85 kg n kulit dia kemerahan. Tapi memang anak Buyie aku ni putih2. Kak Ana mesti suka sangat sebab dia memang dah lama sangat teringinkan anak perempuan. Kalau sebelum ni dia beli baju2 baby perempuan untuk anak2 buah sekarang ni dapatlah dia beli untuk anaknya sendiri. Aku sempat pegang sekejap je baby tu sebab dia asyik menangis mungkin kerana kelaparan.
Hhmm...bilalah nak sampai giliran aku pula agaknya. Wahai kawan2ku tolonglah doakan untuk aku boleh tak? Terima kasih... :)



2 comments:

Lynda.CG said...

saya doakan K.Farah, berusaha!! hehe

Farah Kamal said...

Thanks CG! Awk mmg adik yg baik!