Wednesday, June 3, 2009

Rally...

Salam. Alhamdulillah. Wah! Minggu ni betul-betul penuh schedule aku ngan order cakes n cupcakes. Aku pun x menduga. Bermula dari hari Isnin aku dok main ngan tepung dan aising. Suami aku pun asyik menjeling je, hairan tengok aku x sudah2 duduk kat meja makan. Bukan sebab aku makan tapi dok menghias kek. Nasib baiklah minggu ni aku x kerja. Nak putihkan balik kulit aku ni...hehehe...
Setelah 2 order entry yang sebelum ni, Eda ada order 2 set cupcakes lagi. Selain dari tu, order dari manager aku, Wan Danial. Dia nak celebrate birthday ayah dia cum celebrate pindah rumah baru kat Rawang. Jumaat ni ada satu order lagi - carrot walnut cake dari Tengku Fadia. Kat sini aku upload gambar 3 kek dan cupcakes yang aku dah siapkan. Tapi kalau nak tengok banyak lagi gambar, klik sini.



No comments: