Monday, June 15, 2009

Practice Makes Perfect

Salam. Hari ni aku terjumpa satu cara untuk buat fondant roses yang sangat senang dari youtube. Tak perlu nak pakai cutter cuma bulat2, tekan and cantum. Aku try lah buat, resultnya ok gak. So, lepas ni kalau aku nak letak atas cupcake tu dah kira senanglah nak buat. Kalau tak tu geram je aku nengok orang punya rose cantik, aku punya kuncup je... Cuma lepas ni kena practise lah lagi supaya makin cantik. Kalau kebanyakkan bunga lain tu memang dah ada cutter so xdelah susah sangat...