Sunday, November 8, 2009

My 31st Birthday

Salam. Today genaplah umur aku 31 tahun. Aku sungguh bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih memberi peluang kepadaku untuk bernafas di bumi ini. Aku bersyukur juga kerana pada tahun ini aku dapat menyambut birthdayku dengan insan-insan tersayang. Sebenarnya semua berlaku secara kebetulan. Setelah hampir 2 minggu parents ku berada di KL, ayahku menunda untuk pulang ke Pahang dan meraikan harijadiku dan adik lelakiku yang dah terlepas sebulan tetapi ketika itu mak aku takde di Malaysia untuk menyambutnya. Kiranya celebrate bersama lah ni. Cuma adik perempuanku yang tiada kerana berada nun jauh di Qatar.
Dijadikan cerita juga, ibu saudara dan atok aku pun berada di KL, maka kami semua keluarlah makan malam bersama. Selesai makan malam dan potong kek, kami lepak pula di The Zone untuk mendengar live band serta menonton gelagat dan aksi2 orang menari di situ. Sempatlah aku n hubby menari 2 lagu, nak tercabut gak rasa kaki, almaklumlah sejak badan dh membesar ni nak bawa badan pun dah tak larat. Entah bilalah will power aku ada untuk diet ni...
Tahun ini juga banyak aku mendapat ucapan dari kawan2 memandangkan sejak ramai orang dah ada FB ni so ada reminder. Terima kasih di atas doa2 kalian. Semoga aku dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan, panjang umur, kebahagiaan dunia dan akhirat. Itulah diantaranya. Aku juga berdoa agar tahun ini aku dikurniakan zuriat memandangkan umur pun dah semakin meningkat dan rasanya aku dah bersedia. Insya-Allah.
Apa2 pun layan je lah gambar2 kat bawah ni...








My most favourite cake - Fair Lady Cake

Kek untuk Is







No comments: