Sunday, November 15, 2009

Ayuzul

Salam. Lately rasa macam xde idea nak update blog ni. Tak banyak cerita baru untuk dikongsi. Namun, semalam rasanya seronoklah juga sebab aku dapat berjumpa dengan kawan yang dah lama x bersua muka. Kali terakhir jumpa masa majlis perkahwinanku tapi itu pun tak dapat borak sangat sebab tengah sibuk bersiap. Masa dia kahwin lak, aku ada hal. Sekarang ni anak dia dah nak masuk dua dah.
Kawan aku ni dikenali sebagai Ayuzul. Housemate aku masa di Matrik dulu. Dia ni baik orangnya. Tak reti nak sangka buruk kat orang. Aku suka kawan ngan dia. Teringat cucur yang selalu goreng dulu. Makan time2 hujan masa tengah panas2 tu memang sodap! Dia ke KL sebab hantar ayahnya yang ke Mekah. So, sekejap je lah jumpanya. Tak sempat nak berbual panjang. Tapi seronok gak lah. Hhmm...bilalah dapt jumpa lagi...


Ini gambar kami 12 tahun yang lalu...

1 comment:

Anonymous said...

patutla cam ku kenal je