Wednesday, January 28, 2009

Happy 2nd Birthday Sara!






16 Januari 2009 yang lepas Sara sudah menginjak ke usia 2 tahun. Macam-macam dah karenah dia sekarang sampaikan kadang-kadang tu aku rasa dah semakin tipis tahap kesabaranku. Memandangkan rumah aku dah tidak ada sesiapa untuk menjaga si Sara maka aku terpaksalah aku menghantarnya ke playschool area office aku tu. Kelakar gak lah aku tgk aksinya masa mula-mula bersekolah. Minggu pertama menjerit-jerit dia menangis tiap pagi ketika menghantarnya ke sekolah. Namun begitu masuk minggu kedua, dia dah dapat menerima kenyataan dan siap boleh melambai tangan lagi ke arahku.
Berbalik kepada hari jadinya, aku membuat cupcakes. Maklumlah sekarang ni tengah menggila nak buat kek. Jadi, dengan bersemangat waja maka siaplah 25 biji cupcakes terhias indah di dalam kotak. Sara pun bila nampak je kek2 tu terus menyanyi sendiri lagu happy birthdaynya.
Hari Isnin berikutnya dapatlah Sara membawa kek2 itu ke sekolah.

No comments: